Cena netto:
54,72 zł 60,80 zł 60,80 zł
Cena brutto:
67,31 zł 74,78 zł 74,78 zł
Dostępność: 5 dni
Koszt dostawy: od 22,00 zł
W koszyku

Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!

33 5000 555 sklep@gastromania.pl Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00
Informacje:
pojemność: 2 l
materiał:
  • tworzywo sztuczne
  • stal nierdzewna
powierzchnia: polerowana
gatunek stali nierdzewnej: 18/10

Pojemnik do kostek lodu ze szczypcami 2 l | BAREQ, T-1001-014 - Opis:

Pojemnik ze szczypcami na lód BarEq wykonany z wysokopolerowanej stali nierdzewnej 18/10, o pojemności 2 litrów. Posiada pokrywę, wkład, uchwyt i kratkę ociekową z tworzywa sztucznego. Wypełniony lodem i ustawiony na bufecie lub stole pozwoli gościom samodzielnie dokładać kostek lodu wg ich preferencji. Pojemnik na lód T-1001-014 dystrybuowany jest na terenie Polski przez firmę TOM-GAST, której jesteśmy oficjalnym i autoryzowanym partnerem i przedstawicielem w segmencie wyposażenia restauracyjno – hotelowego, cateringowego oraz akcesoriów barowych i baristycznych. Cena prezentowana na stronie dotyczy jednej sztuki.
Pojemnik do kostek lodu ze szczypcami 2 l | BAREQ, T-1001-014 - Opinie:
Tylko osoby które kupiły dany produkt mogą dodawać opinie.
Pojemnik do kostek lodu ze szczypcami 2 l | BAREQ, T-1001-014 - Zwroty i reklamacje:

W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.

Elektroniczny formularz reklmacyjny

Druk reklamacyjny