Cena netto:
72,90 zł 97,20 zł 97,20 zł
Cena brutto:
89,67 zł 119,56 zł 119,56 zł
Dostępność: 21 dni
Koszt dostawy: od 22,00 zł
W koszyku

Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!

33 5000 555 sklep@gastromania.pl Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00
Informacje:
wysokość 260 mm
średnica: 180 mm
pojemność: 4 l
materiał:
  • polietylen
  • szkło
kształt: okrągły
kolor: przeźroczysty
pokrywa w komplecie: tak
kod EAN: 4004133822528

Słoik szklany z pokrywką, 4 l | APS, Classic - Opis:

Słoik z hermetyczną pokrywką wykonany z przezroczystego szkła o pojemności 4 litrów. Artykuł o numerze katalogowym 82252 z linii Classic znajdzie zastosowanie w hotelach, restauracjach, cukierniach, kawiarniach, lodziarniach, cateringu a także w naszych domach. To doskonałe rozwiązanie podczas bufetów śniadaniowych, które pozwoli gościom samodzielnie nakładać pożądaną porcję ulubionego dodatku – np. płatków śniadaniowych lub bakalii a także idealne do przechowywania i prezentacji ciasteczek, pianek, żelków i wielu innych słodkości. Dzięki zastosowaniu uszczelki zyskujemy pewność, że przechowywane produkty w słoiku zachowają swoją świeżość na długo. Produkt można myć w zmywarce.
Słoik szklany z pokrywką, 4 l | APS, Classic - Opinie:
Tylko osoby które kupiły dany produkt mogą dodawać opinie.
Słoik szklany z pokrywką, 4 l | APS, Classic - Zwroty i reklamacje:

W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.

Elektroniczny formularz reklmacyjny

Druk reklamacyjny