Termos 2,2 l z pompką, wkład i obudowa nierdzewna – czarny metalik | BRAVILOR BONAMAT, Airpot Furento
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
wysokość | 387 mm |
średnica: | 164 mm |
pojemność: | 2.2 l |
kolor: | czarny |
Termos 2,2 l z pompką, wkład i obudowa nierdzewna – czarny metalik | BRAVILOR BONAMAT, Airpot Furento - Opis:
Termos z pompką Airpot Furento firmy Bravilor Bonamat o pojemności 2,2 litra to wykonany ze stali nierdzewnej sprzęt, o wymiarach 164x378 mm. Idealne rozwiązanie, gdy konieczne jest szybkie podanie kawy w sali konferencyjnej, biurze czy stołówce. Ergonomiczny uchwyt i pompka umożliwia wygodne podawanie kawy. Kawa może być parzona bezpośrednio do termosów Airpot Furento przez maszynę przelewową TH Bravilor Bonamat oraz maszynę przelewową RLX typu table top. Sprzęt jest dwuścienny, próżniowy z pokrywką obrotową i przyciskiem do podania napoju. Termos posiada unikalny system mieszania napoju, składający się z systemu dwóch rurek, gwarantujący utrzymywanie tej samej temperatury w całym termosie i wydawanie zawsze jak najcieplejszego napoju. Świetnie sprawdzi się podczas przyjęć. Termos Airpot Furento ze stali nierdzewnej w kolorze czarnym 7.171.331.114 dystrybuujemy na terenie Polski jako oficjalny partner i przedstawiciel Bravilor Bonamat w segmencie wyposażenia restauracyjno – cateringowego oraz hotelowego.W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.