Sprzęt gastronomiczny jest nieodłączną częścią infrastruktury każdego lokalu. Wyposażenie powinno spełniać najwyższe standardy, aby sprostać oczekiwaniom klientów. Kluczową kwestię stanowi utrzymanie nienagannego stanu technicznego wszystkich urządzeń. Możemy zaoferować profesjonalne wsparcie z zakresu usług serwisowych oraz montażowych.

Dlaczego warto z nami współpracować:

  • posiadamy nieustannie rozszerzaną sieć autoryzowanych punktów serwisowych,
  • zatrudniamy wykwalifikowanych serwisantów posiadających niezbędne uprawnienia,
  • zapewniamy pełne wsparcie gwarancyjne i pogwarancyjne, nawet jeśli sprzęt został zakupiony u innego dostawcy,
  • prowadzimy szkolenia personelu z zakresu obsługi instalowanych urządzeń.
Przy zakupie każdego urządzenia z naszej oferty możesz wybrać rozszerzony wymiar ochrony gwarancyjnej. Wówczas przez 24 miesiące korzystasz z pełnego wsparcia technicznego. Poza tym oferujemy też przeprowadzanie regularnych kontroli technicznych. Spotkania mogą odbywać się co 6 bądź 12 miesięcy, w zależności od zaleceń producentów.
Dzięki temu całkowicie minimalizujesz ryzyko wystąpienia nieprzyjemnych niespodzianek. Wszelkie niepokojące sygnały jesteśmy w stanie wykryć już na wczesnym etapie, zanim dojdzie do poważnej awarii. Jednocześnie zyskujesz pewność, że odpowiedzialność za całe wyposażenie spoczywa w dobrych rękach i wszystko działa jak należy.
Poniżej znajdziesz przykłady najpowszechniej używanych urządzeń, które obejmujemy ochroną gwarancyjną i pogwarancyjną. Jeżeli na liście nie ma wykorzystywanego przez Ciebie sprzętu, skontaktuj się z nami, aby przedyskutować możliwość zawarcia współpracy. Przy zgłoszeniu urządzenia koniecznie podaj: adres zwrotny, opis usterki oraz numer seryjny wraz z modelem (może być w formie zdjęcia).

Ceny montażu poszczególnych urządzeń*

W cenie usługi znajduje się instalacja w miejscu użytkowania i szkolenie pracowników w zakresie obsługi

L.p. Urządzenie Cena netto
1. Zmywarki podblatowe oraz na podstawie 400
2. Zmywarki kapturowe oraz do garów 500
3. Piece konwekcyjno - parowe 6.10 do 10.10 elektryczne 600
4. Piece konwekcyjno - parowe 10.20 do 20.20 elektryczne 1350
5. Piece konwekcyjno - parowe 6.10 do 10.10 gazowe 850
6. Piece konwekcyjno - parowe 10.20 do 20.20 gazowe 2050
7. Urządzenia elektryczne 400V (linia 600, 700, 900) 280-400
8. Urządzenia gazowe (linia 600, 700, 900) 400-630
9. Urządzenia elektryczne 400V (miksery, wilki, szatkownice) 300
10. Kostkarki oraz łuskarki do lodu - waga do 100 kg 280
11. Kostkarki oraz łuskarki do lodu - waga powyżej 100 kg 550
12. Obieraczki do ziemniaków 400
13. Piece do pizzy elektryczne 400V do 100 kg 350
14. Piece do pizzy elektryczne 400V powyżej 100 kg 650
15. Piece do pizzy gazowe 650
16. Urządzenia wolnostojące elektryczne 230
17. Urządzenia wolnostojące gazowe 400
18. Taborety elektryczne 170
19. Taborety gazowe 280
20. Kotły warzelne elektryczne 510
21. Kotły warzelne gazowe 650
22. Ekspresy do kawy 400V 450
23. Zmiękczacze wody 230

Montaż jest wykonywany do przygotowanych wcześniej przyłączy. Przyłącza powinny być wykonane przez inwestora, wg wytycznych działu serwisu firmy Gastromania. Nie zastosowanie się do podanych wytycznych może spowodować naliczenie dodatkowych kosztów związanych z montażem (np. wymiana przewodu zasilającego na dłuższy)
*Koszty montażu podlegają indywidualnej wycenie w przypadku konieczności zlecenia realizacji serwisowi zewnętrznemu.

Koszty serwisu*

Z podziałem na usługi

L.p. Rodzaj usługi Cena netto
1 Koszt każdej rozpoczętej roboczogodziny 200
2 Koszt dojazdu do klienta (odległość do 20km, dojazd w obie strony) 40
3 Koszt dojazdu do klienta za 1 km (odległość powyżej 20km, dojazd w obie strony) 2,00
4 Przeglądy pieców konwekcyjno - parowych elektrycznych (zależnie od rozmiaru urządzenia) 500-1000
5 Przeglądy zmywarek podblatowych oraz na podstawach 300
6 Przeglądy zmywarek kapturowych 350
Diagnoza urządzenia oraz wycena kosztów naprawy jest wykonywana bezpłatnie pod warunkiem zlecenia naprawy firmie Gastromania. W przeciwnym wypadku koszty wyliczane są według cennika usług.
*Koszty serwisu podlegają indywidualnej wycenie w przypadku konieczności zlecenia realizacji serwisowi zewnętrznemu.