Warnik do gorącej wody 20,7 litra, 400V | BRAVILOR BONAMAT, HWA 21
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
długość | 240 mm |
szerokość | 420 mm |
wysokość | 635 mm |
pojemność: | 20.7 l |
moc całkowita: | 5.6 kW |
napięcie: | 400 V |
materiał: | stal nierdzewna |
Warnik do gorącej wody 20,7 litra, 400V | BRAVILOR BONAMAT, HWA 21 - Opis:
HWA 21 to dystrybutor gorącej wody o pojemności 20,7 litra. Sprzęt o wymiarach 240x420x635 mm ma dużo większą funkcjonalność niż inne warniki dostępne na rynku. Posiada funkcje natychmiastowego wydawania gorącej wody i wysoką wydajność godzinową sięgającą 60 litrów. Kompaktowe wymiary i 360 stopniowy design sprzętu, pozwala na wykorzystanie przestrzeni z dbałością o najmniejsze detale, gdyż warnik wygląda atrakcyjnie ze wszystkich stron. Wyświetlacz LCD jest bardzo czytelny i ułatwia programowanie urządzenia, dodatkowo sprzęt jest łatwy w obsłudze serwisowej i konserwacji. Pracuje z inteligentnym trybem ECO, który optymalizuje potrzeby na gorącą wodę, jednocześnie obniżając zużycie energii. Posiada kranik ręczny, automatyczne napełnianie wodą oraz zabezpieczenie przed gotowaniem „na sucho”. Warnik HWA 21 o numerze katalogowym 8.060.200.11002 dystrybuujemy na terenie Polski jako oficjalny partner i przedstawiciel Bravilor Bonamat w segmencie wyposażenia restauracyjno – cateringowego oraz hotelowego.W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.