Lodówka, chłodziarka hotelowa, minibar, przeszklona, czarna, 35 l, 385x450x485 mm | RESTO QUALITY, MB32BGD
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
długość | 385 mm |
szerokość | 450 mm |
wysokość | 485 mm |
pojemność: | 35 l |
moc całkowita: | 0.06 kW |
napięcie: | 230 V |
temperatura maksymalna: | 12 °C |
waga: | 13.5 kg |
ilość półek: | 2 szt. |
kolor: | czarny |
drzwi przeszklone: | tak |
Lodówka, chłodziarka hotelowa, minibar, przeszklona, czarna, 35 l, 385x450x485 mm | RESTO QUALITY, MB32BGD - Opis:
- Chłodziarka hotelowa idealne do przechowywania produktów spożywczych
- Obudowa oraz wnętrze urządzenia w kolorze czarnym
- Oświetlenie LED
- Wyposażona w 4 regulowane nóżki
- Dwie szklane półki
- Cicha - brak kompresora
- Przeszklone drzwi otwierane na prawą stronę
- Możliwość zmiany kierunku otwierania drzwi
- Temperatura pracy 12°C
Parametry techniczne:
- Wymiary zewnętrzne [mm]: 385x450x485
- Pojemność [l]: 35
- Moc [kW]: 0,06
- Zużycie energii [kWh/24h]: 0,16
- Głośność [dB(A)]: 22
- Zasilanie [V]: 230
- Waga [kg]: 13,5 Dlaczego warto wybrać lodówkę minibar Resto Quality MB32 BGD?
- Chłodziarka przeznaczone do pokojów hotelowych
- Metoda chłodzenia za pomocą peltieru
- Nie posiada kompresora, dzięki czemu urządzenie jest bardzo ciche
- 12 miesięczna gwarancja na terenie całej Polski
W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.