Cena netto:
6,66 zł 7,40 zł 7,40 zł
Cena brutto:
8,19 zł 9,10 zł 9,10 zł
Dostępność: 14 dni
Koszt dostawy: od 22,00 zł
W koszyku

Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!

33 5000 555 sklep@gastromania.pl Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00
Informacje:
wysokość 122 mm
średnica: 62 mm
pojemność: 0.25 l
ilość w komplecie: 12 szt.
materiał: szkło
cena za: sztukę
pokrywa w komplecie: nie

Dzbanek 250 ml | PASABAHCE, Bistro - Opis:

Dzbanek o pojemności 250 ml marki Pasabahce to przedstawiciel serii Bistro, która łączy w sobie prostotę i ekonomiczność. Tradycyjne kształty i nieskazitelne szkło dodają uroku i czaru. Dzbanek dedykowany jest do wszelakiej gastronomii począwszy od restauracji i hoteli a skończywszy na pubach i zajazdach, znajdzie miejsce na imprezach cateringowych czy spotkaniach w gronie znajomych. Doskonale sprawdzi się również w formie prezentu okolicznościowego. Dzbanek Bistro 250 ml 64323 dystrybuowany jest na terenie Polski przez sekcję Dajar HoReCa, której jesteśmy oficjalnym partnerem i przedstawicielem w segmencie wyposażenia restauracyjno-hotelowego. Naczynie pakowane po 6 sztuk. Cena prezentowana na stronie dotyczy jednej sztuki.
Dzbanek 250 ml | PASABAHCE, Bistro - Opinie:
Tylko osoby które kupiły dany produkt mogą dodawać opinie.
Dzbanek 250 ml | PASABAHCE, Bistro - Zwroty i reklamacje:

W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.

Elektroniczny formularz reklmacyjny

Druk reklamacyjny