-
Kieliszek do koktajli, 0,5 l | PASABAHCE, Elysia
Netto: Brutto: -
Kieliszek do szampana, 0,26 l | PASABAHCE, Elysia
Netto: Brutto: -
Karafka ze szkła 1 l | PASABAHCE, 400172
Netto: Brutto: -
Szklanka wysoka 450 ml | PASABAHCE, Timeless
Netto: Brutto: -
Kieliszek do koktajli 500 ml | PASABAHCE, Timeless
Netto: Brutto: -
Dzbanek, 2,5 l | PASABAHCE, 400378
Netto: Brutto: -
Kieliszek shot 60 ml | PASABAHCE, Side
Netto: Brutto: -
Kieliszek do margarity Capri 315 ml | PASABAHCE, Capri
Netto: Brutto: -
Patera szklana, Ø 320 mm | PASABAHCE, 64351
Netto: Brutto: -
Kieliszek do wina/wody 290 ml | PASABAHCE, Bistro
Netto: Brutto: -
Szklanka do whisky 355 ml | PASABAHCE, Timeless
Netto: Brutto: -
Szklanka do soku 140 ml | PASABAHCE, Casablanca
Netto: Brutto: -
Szklanka niska 175 ml | PASABAHCE, Side
Netto: Brutto: -
Naczynie finger food, 0,22 l | PASABAHCE, 400286
Netto: Brutto: -
Kieliszek do szampana, 0,175 l | PASABAHCE, Timeless
Netto: Brutto: -
Dzbanek 1000 ml | PASABAHCE, Bistro
Netto: Brutto: -
Kieliszek do koktajlu 500 ml | PASABAHCE, Timeless
Netto: Brutto:
PASABAHCE
(324)Częścią tureckiego koncernu Sisecam Glassware jest marka Pasabahce specjalizująca się w produkcji szkła stołowego i ceramiki użytkowej. Powstała w roku 1934 i przez kolejne lata budowała konsekwentnie swoją pozycję, osiągając status światowego lidera branży. Oferowane przez firmę produkty, niezależnie od ich przeznaczenia, charakteryzują się najwyższą jakością wykonania, wysoką odpornością na uszkodzenia mechaniczne i zarysowania oraz dopracowanym, ciekawym wzornictwem – od minimalizmu, do wyszukanych, bogato zdobionych form. Szeroka oferta firmy, doskonale zorganizowana dystrybucja, biura zlokalizowane w prawie 20 krajach na różnych kontynentach oraz przemyślana polityka cenowa sprawiają, że produkty Pasabahce należą do najczęściej wybieranych zarówno przez segment profesjonalnej gastronomii, jak i indywidualnych użytkowników na całym świecie.
Szeroki asortyment Pasabahce obejmuje praktycznie cały wachlarz produktów ze szkła i ceramiki. Są to m.in. kieliszki o zróżnicowanych kształtach i pojemnościach dedykowane różnym alkoholom, drinkom i koktajlom (do białego i czerwonego wina, wódki, martini, whisky, margarity), kieliszki i czarki do szampana, szklanki i pokale do różnych rodzajów piwa, salaterki, pucharki do lodów i deserów, karafki, dzbanki, filiżanki ze spodkiem, szklanki do napojów chłodzących, naczynia do miksowania z wylewką, szklanice barmańskie, solniczki, pieprzniczki, dzbanki na oliwę oraz popielniczki. Różnorodność kształtów i pojemności sprawia, że oferta Pasabahce zawiera wszystko, czego potrzebuje profesjonalnie zorganizowana restauracja, winiarnia lub pub, a ciekawe i eleganckie wzornictwo nawiązujące zarówno do tradycji, jak i najnowszych trendów zdobniczych podnosi walory estetyczne wszystkich oferowanych produktów, które stanowią prawdziwą ozdobę każdego stołu lub baru. Na swojej stronie internetowej firma chwali się, że jest producentem „pierwszego na świecie ultra higienicznego szkła”. Wszystkie artykuły z oferty Pasabahce są dopuszczone do kontaktu z żywnością i objęte gwarancją producenta.
Produkcja Pasabahce zlokalizowana jest w trzech zakładach w Turcji oraz w Egipcie, Bułgarii i Rosji. Firma zatrudnia łącznie ok. 6000 pracowników i eksportuje swoje produkty do ponad 140 krajów na całym świecie. Główne marki firmy – Pasabahce i Borcam oraz ich submarki Pasabahce Porselen i Pasabahce Professional obejmują ponad 20 tysięcy produktów. Oprócz produkcji szkła i ceramiki, Paşabahçe jest właścicielem 52 sklepów detalicznych z artykułami stołowymi i kuchennymi, które zlokalizowane są w Turcji oraz kilku krajach poza jej granicami. Sisecam Glassware, której częścią jest Pasabahce, zajmuje się także produkcją opakowań z papieru i kartonu. Na lokalnym rynku marka stanowi symbol najwyższej jakości i firmy godnej zaufania; wyznacza trendy i inspiruje. Trudno znaleźć w Turcji lokal gastronomiczny lub dom, w których produkty Pasabahce są nieobecne. Dzięki szerokiej ofercie naszego sklepu, najwyższej jakości szkło użytkowe pojawia się coraz częściej również w polskich lokalach i domach.