Filtr do wody, 4800 l uzdatnionej wody, 420x130x340 mm | RESTO QUALITY, RQ160 TRIO
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
długość | 420 mm |
szerokość | 130 mm |
wysokość | 340 mm |
Filtr do wody, 4800 l uzdatnionej wody, 420x130x340 mm | RESTO QUALITY, RQ160 TRIO - Opis:
- produkt przeznaczony do filtrowania wody - procesu, który usuwa z wody zanieczyszczenia
- wersja potrójna filtra, zwiększająca dodatkowo jego żywotność
- odpowiedni dla każdego rodzaju ekspresów do kawy
- wydłuża żywotność urządzeń, chroni bojler przed osadzaniem się kamienia
- obniżone koszty serwisowania
- stała jakość wody podczas całej żywotności filtra
- poprawia jakość wody usuwając z niej związki wapnia i magnezu oraz innych minerałów
- poprawia walory smakowe wody poprzez usunięcie zanieczyszczeń chemicznych (np. chlor, metale ciężkie, pestycydy, żelazo, mangan)
- usuwa zanieczyszczenia organiczne powodujące nieprzyjemny smak lub zapach
- Parametry techniczne:
- wymiary zewnętrzne [mm]: 420x130x340
- ilość uzdatnionej wody przy 10°dh [l]: 4800
- średnica przyłącza [cal]: 1/2 Dlaczego warto wybrać zmiękczacz do wody Resto Quality RQ160 TRIO?:
- przeznaczony głównie do profesjonalnych ekspresów do kawy
- wydłuża żywotność urządzeń
- poprawia walory smakowe wody
- chroni bojler przed osadzaniem się kamienia
- 12 miesięczna gwarancja na terenie całej Polski
W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.