Korek naturalny stożkowy 16/21 mm, aglomerat - 100 szt. | BROWIN, 652210
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
wysokość | 38 mm |
średnica: | 21 mm |
waga: | 0.003 kg |
ilość w komplecie: | 100 szt. |
materiał: | korek |
kod EAN: | 5908277706081 |
Korek naturalny stożkowy 16/21 mm, aglomerat - 100 szt. | BROWIN, 652210 - Opis:
Korek z korka, stożkowy o Ø 21 - 16 mm.Stosowany np. do:
- butelka na wino 0,75L: 631461; 631471; 631481.
Zalecane korkownice:
- korkownica ręczna: 507005; 507013
Użytkowanie:
Wszystkie rodzaje korków z korka należy odpowiednio przygotować do korkowania. Zaniechanie tej czynności może prowadzić do uszkodzenia korków lub korkownicy. W warunkach domowych korki wystarczy zanurzyć na ok. 3 min w gorącej wodzie lub umieścić pod przykryciem nad wrzątkiem. Dzięki temu będą one bardziej plastyczne, co ułatwi korkowanie butelek.
Uwaga:
Należy pamiętać, aby nie „nawilżać” korków zbyt długo, gdyż może to spowodować ich uszkodzenie.
Po zakorkowaniu, butelki powinny jedną dobę pozostać w pozycji pionowej. Pozwoli to na dopasowanie się korka do wewnętrznej ściany szyjki butelki. Następnie umieszczamy butelki w pozycji poziomej, co z kolei zapobiega wysuszaniu korka (wino „obmywa” korek) i zapewnia właściwą wymianę gazową między wnętrzem butelki, a otoczeniem. Po dwóch, trzech dniach należy sprawdzić czy korki nie przeciekają. Jeśli zauważymy wyciek, konieczne będzie wymienienie korka na nowy.
W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.