Porcelanowy kubek sztaplowany 300 ml | AMBITION, Simple
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
wysokość | 83 mm |
średnica: | 85 mm |
pojemność: | 0.3 l |
ilość w komplecie: | 6 szt. |
materiał: | porcelana |
kształt: | okrągły |
kolor: | biały |
cena za: | sztukę |
element zastawy: | kubek |
gwarancja na obtłuczenia: | nie |
Porcelanowy kubek sztaplowany 300 ml | AMBITION, Simple - Opis:
Porcelanowy kubek sztaplowany o pojemności 300 ml marki Ambition Hotel & Restaurant to przedstawiciel szerokiej kolekcji Simple. Zastawa z wzmocnionej, wysokogatunkowej porcelany posiada wiele form i kształtów, co daje szeroki wachlarz możliwości prezentacji stołu. Piękna i surowa biel wyeksponuje każde danie i napój oraz zadowoli najbardziej wymagającego kucharza. Kubek sztaplowany z białej porcelany dedykowany jest do każdej restauracji i każdego hotelu chcących serwować potrawy w eleganckiej i nowoczesnej formie. Idealny jest także na bale i imprezy cateringowe, jak również na prezent ślubny lub urodzinowy. Porcelanowy kubek sztaplowany 300 ml 63443 dystrybuowany jest w Europie przez sekcję HoReCa firmy Dajar, której jesteśmy licencjonowanym partnerem i przedstawicielem w segmencie profesjonalnego wyposażenia stołu dla hoteli, restauracji oraz cateringu. Naczynie pakowane po 6 sztuk. Cena prezentowana na stronie dotyczy jednej sztuki.W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.