Podgrzewacz GN 2/3 z pełną pokrywą i z podstawą | AMBITION, Pemium Chafing
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
rozmiar GN: | GN 2/3 (354x325 mm) |
materiał: | stal nierdzewna |
kształt: | prostokątny |
kolor: | inox |
Podgrzewacz GN 2/3 z pełną pokrywą i z podstawą | AMBITION, Pemium Chafing - Opis:
Podgrzewacz GN 2/3 z pełną pokrywą i z podstawą marki Ambition Hotel & Restaurant z linii Pemium Chafing jest wykonany z wysokiej jakości stali nierdzewnej o wymiarach 530 x 325 mm. Podgrzewacz można zdjąć z podstawy i ustawić bezpośrednio na wbudowanych w bufet pytach grzewczych, również indukcyjnych. Osobno dostępna jest uniwersalna grzałka elektryczna umieszczana w postawie. Podgrzewacz służy do utrzymywania temperatury zarówno potraw stałych jak i płynnych, nowoczesny wygląd sprawia, że nadają się do stosowania w restauracjach i na bankietach. Podgrzewacz z pełną pokrywą przeznaczony jest dla najlepszych restauracji, gwiazdkowych hoteli i na duże imprezy cateringowe gdyż pozwala skutecznie utrzymać przez długi czas odpowiednią temperaturę serwowanych dań, dzięki czemu zachowują one swoje walory smakowe i wygląd. Podgrzewacz GN 2/3 z pełną pokrywą i z podstawą 287605 dystrybuowany jest na terenie Polski przez firmę Dajar, której jesteśmy oficjalnym partnerem i przedstawicielem. Za dodatkową opłatą 1000 zł istnieje możliwość wyboro koloru urządzenia.W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.