Niebieski półmisek z porcelany 35,5x16,5 cm | VERLO, Deep Blue
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
długość | 355 mm |
szerokość | 165 mm |
ilość w komplecie: | 4 szt. |
materiał: | porcelana |
kolor: | niebieski |
cena za: | sztukę |
element zastawy: | półmisek |
Niebieski półmisek z porcelany 35,5x16,5 cm | VERLO, Deep Blue - Opis:
Prostokątny półmisek o wymiarach 35,5x16,5 cm., marki Verlo, należący do kolekcji „Deep Blue”. Naczynie zostało wykonane ze 100% porcelany pokrytej szkliwem reaktywnym, gwarantującym niebanalny wzór, uzyskiwany podczas wypalania w 1380°C. Kolorystyka naczynia – ultramaryna i rdzawy rant z pewnością będzie zwracała uwagę i pozwoli na ciekawe wyeksponowanie walorów serwowanych dań. Półmisek jest odporny na wyszczerbienia i częste mycie w zmywarkach. Warto podkreślić, że Verlo jest świadomą ekologicznie marką, stawiającą na zrównoważoną produkcję. Poza porcelaną w portfolio firmy znajdziemy także systemy bufetowe, stoły cateringowe, pokrowce, torby na pieczywo, sztućce, płyty z hartowanego szkła i wiele innych. Elementy jednorazowe są biodegradowalne lub nadają się do recyklingu a drewniane surowce są pozyskiwane z kontrolowanych upraw w Polsce. Prezentowany półmisek jest sprzedawany w opakowaniach zbiorczych po 4 sztuki. Prezentowana cena dotyczy jednej sztuki.W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.