Szafa chłodnicza z dwoma szklanymi drzwiami przesuwnymi | TEFCOLD, FS 1002 S
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
długość | 1000 mm |
szerokość | 735 mm |
wysokość | 1990 mm |
pojemność: | 730 l |
moc całkowita: | 0.45 kW |
napięcie: | 230 V |
temperatura minimalna: | 2 °C |
temperatura maksymalna: | 10 °C |
waga: | 176 kg |
ilość półek: | 5 szt. |
ilość drzwi: | 2 szt. |
materiał: |
|
rodzaj drzwi: | suwane |
kolor: |
|
rozmrażanie: | automatyczne |
wentylator: | tak |
drzwi przeszklone: | tak |
kod EAN: | 5708181019648 |
Szafa chłodnicza z dwoma szklanymi drzwiami przesuwnymi | TEFCOLD, FS 1002 S - Opis:
• samozamykające się szklane drzwi przesuwne• wewnętrzne pionowe oświetlenie LED
• regulowane półki
• malowana proszkowo okładzina wewnętrzna
• regulowane nóżki
• wentylowane chłodzenie
Seria FS nie posiada oświetlenia reklamowego. Zapewnia ona nieco większą wysokość wewnętrzną i przyczynia się do bardziej estetycznego wyglądu szafy. Jest to wszechstronna szklana szafa chłodnicza, która nadaje się do sprzedaży napojów, produktów mlecznych (mleko, ser itp.), kanapek, dzięki czemu idealnie nadaje się do dużych supermarketów i mniejszych sklepów, kawiarni i stacji benzynowych.
Model ten ma białą obudowę i wnętrze oraz jest wyposażony w 5 regulowanych półek z białymi listwami i 2 samozamykające się szklane drzwi przesuwne.
W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.