Szafa mroźnicza przeszklona, 92 l, 595x520x690 mm | RESTO QUALITY, SD76
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
długość | 595 mm |
szerokość | 520 mm |
wysokość | 690 mm |
pojemność: | 92 l |
moc całkowita: | 0.2 kW |
napięcie: | 230 V |
temperatura minimalna: | -18 °C |
temperatura maksymalna: | -15 °C |
waga: | 39 kg |
ilość półek: | 3 szt. |
ilość drzwi: | 1 szt. |
materiał: |
|
kolor: | biały |
wentylator: | nie |
drzwi przeszklone: | tak |
wyświetlacz: | nie |
Szafa mroźnicza przeszklona, 92 l, 595x520x690 mm | RESTO QUALITY, SD76 - Opis:
- Szafa mroźnicza do przechowywania produktów spożywczych
- Obudowa w kolorze białym, malowana proszkowo
- Temperatura pracy od -15°C do -18°C
- Przeszklone drzwi
- Kompaktowa i wydajna
- Wewnętrzne oświetlenie LED
- Nie posiada zamka
- Parametry techniczne:
- Wymiary zewnętrzne [mm]: 595x520x690
- Wymiary wewnętrzne [mm]: 481x210x540
- Pojemność [l]: 92
- Ilość półek: 3
- Wymiar półek [mm]: 469x375
- Chłodzenie: statyczne
- Czynnik chłodniczy: R290
- Moc [kW]: 0,2
- Zużycie energii [kWh/24h]: 0,94
- Zasilanie [V]: 230
- Waga [kg]: 39 Dlaczego warto wybrać przeszkloną szafę mroźniczą Resto Quality SD76?
- Posiada przeszklone drzwi, dzięki którym produkty są doskonale widoczne
- Możliwość ustawienia temperatury do -18°C
- Niewielkie wymiary dobrze się sprawdzą w małych lokalach gastronomicznych i sklepach
- 12 miesięczna gwarancja na terenie całej Polski
W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.