Słoik typu wek, 350 ml | BORMIOLI ROCCO, Fido
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
wysokość | 98 mm |
średnica: | 98.4 mm |
pojemność: | 0.35 l |
materiał: | szkło |
kod EAN: | 8004360082227 |
Słoik typu wek, 350 ml | BORMIOLI ROCCO, Fido - Opis:
Słoik typu wek Fido 350 mlSłoik jest częścią kultowej kolekcji Fido, która obejmuje kilka rozmiarów (125, 200, 350, 500 ml), które są idealne do przechowywania i serwowania żywności. Dzięki nowemu, cylindrycznemu kształtowi idealnie nadaje się do zamrażania i do wszystkich innych zastosowań znanych z linii Fido: przechowywania przetworów i sypkich produktów, przechowywanie drobnych przedmiotów.
Nadaje się do domowego przechowywania próżniowego poprzez pasteryzację. Słoiki nie nadają się do podgrzewania w kuchence mikrofalowej. Niektóre formaty, zwłaszcza duże, idealnie nadają się również do fermentacji, natomiast małe pojemności nadają się do serwowania i przechowywania oryginalnych deserów i przekąsek. Idealnie prezentują się na stołach bufetowych w restauracjach i podczas eventów. Zaleca się zdjęcie metalowego pierścienia i uszczelki przed włożeniem szklanek do zmywarki i kuchenki mikrofalowej. Umyć uszczelkę ręcznie, bez użycia detergentów. Nie należy dopuszczać do kontaktu uszczelki z żywnością zawierającą 100% tłuszczu.
• Nie zawiera BPA
• Odporne na zamrażanie
• Hermetyczne przechowywanie
• Nadaje się do pasteryzacji
• Nie nadaje się do piekarnika
W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.