Cena netto:
5,89 zł 6,20 zł 6,20 zł
Cena brutto:
7,24 zł 7,63 zł 7,63 zł
Dostępność: 48 godzin
Stan magazynowy: 10-24 szt.
Koszt dostawy: od 22,00 zł
W koszyku

Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!

33 5000 555 sklep@gastromania.pl Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00
Informacje:
długość 110 mm
ilość w komplecie: 12 szt.
materiał: stal nierdzewna
cena za: sztukę
element zestawu sztućców: łyżeczka
gatunek stali nierdzewnej: 18/10

Łyżeczka do kawy 110 mm | SOLA, Privilige - Opis:

Łyżeczka do kawy o długości 110 mm holenderskiego producenta Sola Hospitality to reprezentant kolekcji Privilege. Połączenie podłużnego, smukłego i klasycznego kształtu z delikatnie pogrubioną rączką nadaje tej linii uroku i czyni z niej bestseler. Łyżeczka do kawy przeznaczona jest do restauracji i hoteli oraz klubów i bistr. Świetnie sprawdzi się podczas imprez cateringowych oraz w gospodarstwie domowym. Łyżeczka do kawy Privilege 110 mm 220220 dystrybuowana jest na terenie Polski przez sekcję Dajar HoReCa, której jesteśmy oficjalnym partnerem i przedstawicielem w segmencie wyposażenia restauracyjno-hotelowego. Cena prezentowana na stronie dotyczy jednej sztuki.

Łyżeczka do kawy 110 mm | SOLA, Privilige - Opinie:
Tylko osoby które kupiły dany produkt mogą dodawać opinie.
Łyżeczka do kawy 110 mm | SOLA, Privilige - Zwroty i reklamacje:

W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.

Elektroniczny formularz reklmacyjny

Druk reklamacyjny