Cena netto: 295,28 zł
Cena brutto: 363,19 zł
Dostępność: 14 dni
Koszt dostawy: od 22,00 zł
W koszyku

Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!

33 5000 555 sklep@gastromania.pl Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00
Informacje:
pojemność: 10 l

NANO – środek do mycia i pielęgnacji powierzchni w sanitariatach 10 l | DOLPHIN, SANI Clean - Opis:

Zastosowanie:
Do codziennego mycia, pielęgnacji i zabezpieczania wszelkich zewnętrznych powierzchni urządzeń sanitarnych – umywalek / armatury / muszli klozetowych / sedesów / pisuarów / bidetów / kabin prysznicowych / wanien i brodzików / glazury ściennej. Aktywna NANO – powłoka chroni powierzchnię przed ponownym osadzaniem się brudu

Sposób użycia:
Za pomocą atomizera zrosić powierzchnię gotowym środkiem / wytrzeć szmatką lub czyściwem do sucha

Zalety: Nowa wzmocniona formuła!
• skutecznie myje i pielęgnuje wszelkie powierzchnie
• usuwa nacieki mydlane, kamienne i rdzawe
• NANO – technologia zabezpiecza mytą powierzchnię
• nadaje połysk i pozostawia świeży zapach
NANO – środek do mycia i pielęgnacji powierzchni w sanitariatach 10 l | DOLPHIN, SANI Clean - Opinie:
Tylko osoby które kupiły dany produkt mogą dodawać opinie.
NANO – środek do mycia i pielęgnacji powierzchni w sanitariatach 10 l | DOLPHIN, SANI Clean - Zwroty i reklamacje:

W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.

Elektroniczny formularz reklmacyjny

Druk reklamacyjny