Cena netto: 113,80 zł
Cena brutto: 139,97 zł
Dostępność: 14 dni
Koszt dostawy: od 22,00 zł
W koszyku

Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!

33 5000 555 sklep@gastromania.pl Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00
Informacje:
pojemność: 5 l
ilość w komplecie: 4 szt.

Żelowy środek do mycia i pielęgnacji wewnętrznych powierzchni sanitariatów 5 l | DOLPHIN, SANI Blue - Opis:

Zastosowanie:
Do codziennego mycia, pielęgnacji i zabezpieczania ceramicznych urządzeń sanitarnych – muszli klozetowych / pisuarów / bidetów. Aktywna powłoka zabezpiecza powierzchnię i jest zmywalna po kilku spłukaniach. Posiada Atest PZH – Świadectwo Jakości Zdrowotnej HŻ.

Sposób użycia:
Koncentrat rozprowadzić na powierzchni sanitariatu / obficie spłukać wodą po krótkiej chwili / nie stosować koncentratu na powierzchniach chromowanych i emaliowanych.

Zalety: Atest HŻ
• myje, pielęgnuje i zabezpiecza powierzchnie ceramiczne
• usuwa wodne nacieki kamienne, rdzawe i organiczne
• pozostawia na powierzchni aktywną i zmywalną powłokę
• zapewnia długotrwały i świeży zapach po użyciu
Żelowy środek do mycia i pielęgnacji wewnętrznych powierzchni sanitariatów 5 l | DOLPHIN, SANI Blue - Opinie:
Tylko osoby które kupiły dany produkt mogą dodawać opinie.
Żelowy środek do mycia i pielęgnacji wewnętrznych powierzchni sanitariatów 5 l | DOLPHIN, SANI Blue - Zwroty i reklamacje:

W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.

Elektroniczny formularz reklmacyjny

Druk reklamacyjny