Cena netto: 279,28 zł
Cena brutto: 343,51 zł
Dostępność: 14 dni
Koszt dostawy: od 22,00 zł
W koszyku

Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!

33 5000 555 sklep@gastromania.pl Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00
Informacje:
pojemność: 10 l

Środek na bazie polimerów do mycia i pielęgnacji posadzek oraz podłóg drewnianych 10 l | DOLPHIN, BRILLANT - Opis:

Zastosowanie:
Do codziennego mycia i pielęgnacji wodoodpornych posadzek kamiennych / ceramicznych / podłóg drewnianych i drewnopodobnych / powierzchni z tworzyw sztucznych – PCV, linoleum, tarket. Chroni powierzchnie przy wyższych stężeniach, a nabłyszcza przy niższych

Sposób użycia:
Koncentrat rozcieńczyć z zimną wodą / stosować stężenia roztworu zgodnie z podanymi powyżej zakresami / nie neutralizować wodą po umyciu

Zalety:
• idealny do posadzek, podłóg drewnianych, paneli i PCV
• skutecznie myje, nabłyszcza i jest całkowicie zmywalny
• pielęgnuje posadzki zabezpieczone lakierami
• pozostawia przyjemny i długotrwały zapach
Środek na bazie polimerów do mycia i pielęgnacji posadzek oraz podłóg drewnianych 10 l | DOLPHIN, BRILLANT - Opinie:
Tylko osoby które kupiły dany produkt mogą dodawać opinie.
Środek na bazie polimerów do mycia i pielęgnacji posadzek oraz podłóg drewnianych 10 l | DOLPHIN, BRILLANT - Zwroty i reklamacje:

W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.

Elektroniczny formularz reklmacyjny

Druk reklamacyjny