Stół mroźniczy GN1/1 bez rantu do profesjonalnych kuchni i lokali gastronomicznych | TEFCOLD, CF 7410/-SP
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
długość | 2230 mm |
szerokość | 700 mm |
wysokość | 880 mm |
pojemność: | 553 l |
moc całkowita: | 0.66 kW |
napięcie: | 230 V |
temperatura minimalna: | -20 °C |
temperatura maksymalna: | -10 °C |
waga: | 199 kg |
ilość półek: | 4 szt. |
ilość drzwi: | 4 szt. |
rozmiar GN: | GN 1/1 (530x325 mm) |
materiał: | stal nierdzewna |
rozmrażanie: | automatyczne |
wentylator: | tak |
wyświetlacz: | tak |
kod EAN: | 5708181363192 |
Stół mroźniczy GN1/1 bez rantu do profesjonalnych kuchni i lokali gastronomicznych | TEFCOLD, CF 7410/-SP - Opis:
• nowy design• stal nierdzewna
• wentylowane chłodzenie
• automatyczne odszranianie
• samozamykające się drzwi
• zdejmowany blat roboczy bez rantu
• regulowane nóżki
Stoły mroźnicze z serii G-line są doskonałymi pomocnikami, szczególnie w profesjonalnych kuchniach. Wymiary są dostosowane do GN1/1, a stal nierdzewna, z której wykonane są stoły TEFCOLD, jest idealna do łatwej konserwacji i utrzymania czystości, które docenisz w kuchni. Nogi są regulowane, dzięki czemu można dostosować wysokość stołu do potrzeb kuchni, a także łatwo utrzymać podłogę pod stołami w czystości. Stoły mogą być również łączone z nadstawkami chłodniczymi i są dostępne w wersji chłodzonej.
W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.