Szklanka do sztaplowania, niska 200 ml | ONIS, Everest
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
wysokość | 79 mm |
średnica: | 76 mm |
pojemność: | 0.2 l |
ilość w komplecie: | 36 szt. |
materiał: | szkło |
cena za: | sztukę |
Szklanka do sztaplowania, niska 200 ml | ONIS, Everest - Opis:
Szklanka niska o pojemności 200 ml topowego amerykańskiego producenta Onis to przedstawiciel kolekcji Everest. Zwężone, zaokrąglone, żłobione dno w połączeniu z jakby prostokątną górą częścią naczynia daje ciekawy, niebanalny efekt, który przyciąga uwagę i zachęca do degustacji podawanych trunków i napoi. Jeśli dodamy do tego solidne, lekko przyciemnione szkło, które hartowane jest specjalną metodą wzmacniającą jego wytrzymałość uzyskamy linię idealną. Szklanka piętrowalna - do sztaplowania dzięki swej przystępnej cenie przeznaczona jest do wszelakich restauracji i hoteli, jak również do barów i lokali gastronomicznych. Idealnie odnajdzie swe zastosowanie w gospodarstwie domowym podczas spotkań w gronie przyjaciół i najbliższych. Szklanka niska Everest 200 ml ON-15432-36 dystrybuowana jest na terenie Polski przez firmę Tom-Gast, której jesteśmy oficjalnym partnerem i przedstawicielem w segmencie szkła restauracyjnego i hotelowego oraz wyposażenia cateringowego. Naczynie pakowane po 36 sztuk. Cena prezentowana na stronie dotyczy jednej sztuki.W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.