Taca do ekspozycji i serwowania z rantem gładkim GN 1/1, prostokątna | APS, Profi line
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
długość | 530 mm |
szerokość | 325 mm |
rozmiar GN: | GN 1/1 (530x325 mm) |
materiał: | stal nierdzewna |
powierzchnia: | polerowana |
kształt: | prostokątny |
kolor: | inox |
cena za: | sztukę |
gatunek stali nierdzewnej: | 18/10 |
kod EAN: | 4004133111004 |
Taca do ekspozycji i serwowania z rantem gładkim GN 1/1, prostokątna | APS, Profi line - Opis:
Prostokątna taca do serwowania z rantem gładkim GN 1/1, cenionego producenta APS, wykonana jest z wysokiej jakości polerowanej stali nierdzewnej. Produkt z serii Profi line rewelacyjnie sprawdzi się do podawania wszelkiego rodzaju przekąsek, przystawek, serów i drobnych wypieków. Prostokątna taca do serwowania z rantem gładkim GN 1/1 o numerze katalogowym 11100 ma wymiary 53 cm x 32,5 cm. Artykuł ten znajdzie zastosowanie w cukierniach, w witrynach sklepowych, restauracjach, hotelowych bufetach, podczas imprez cateringowych i plenerowych jako świetne uzupełnienie stołu szwedzkiego lub popołudniowego bankietu. Ze względu na swoją trwałość i wytrzymałość doskonale nadaje się do użytku przez firmy cateringowe i wypożyczalnie sprzętu i naczyń gastronomicznych. Prostokątną tacę do serwowania z rantem gładkim można myć w profesjonalnych zmywarkach z wyparzaniem.W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.