Niebieski talerz głęboki z porcelany o średnicy 28,5 cm | VERLO, Deep Blue
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
średnica: | 285 mm |
ilość w komplecie: | 3 szt. |
materiał: | porcelana |
kolor: | niebieski |
cena za: | sztukę |
element zastawy: | talerz |
Niebieski talerz głęboki z porcelany o średnicy 28,5 cm | VERLO, Deep Blue - Opis:
Głęboki talerz o średnicy 28,5 cm., marki Verlo, należący do kolekcji „Deep Blue”. Naczynie zostało wykonane ze 100% porcelany pokrytej szkliwem reaktywnym, gwarantującym niebanalny wzór, uzyskiwany podczas wypalania w 1380°C. Kolorystyka naczynia – ultramaryna i rdzawy rant z pewnością będzie zwracała uwagę i pozwoli na ciekawe wyeksponowanie walorów serwowanych dań. Talerz jest odporny na wyszczerbienia i częste mycie w zmywarkach. Warto podkreślić, że Verlo jest świadomą ekologicznie marką, stawiającą na zrównoważoną produkcję. Poza porcelaną w portfolio firmy znajdziemy także systemy bufetowe, stoły cateringowe, pokrowce, torby na pieczywo, sztućce, płyty z hartowanego szkła i wiele innych. Elementy jednorazowe są biodegradowalne lub nadają się do recyklingu a drewniane surowce są pozyskiwane z kontrolowanych upraw w Polsce. Prezentowany talerz jest sprzedawany w opakowaniach zbiorczych po 3 sztuki. Prezentowana cena dotyczy jednej sztuki.W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.