Warnik do wody 10 l, ze stałym podłączeniem do wody, automatyczne napełnianie, przepływowy | RESTO QUALITY, RQWB 10SA
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
długość | 180 mm |
szerokość | 360 mm |
wysokość | 625 mm |
pojemność: | 10 l |
moc całkowita: | 2.5 kW |
napięcie: | 230 V |
materiał: |
|
kolor: | czarny |
wyświetlacz: | tak |
Warnik do wody 10 l, ze stałym podłączeniem do wody, automatyczne napełnianie, przepływowy | RESTO QUALITY, RQWB 10SA - Opis:
• Warnik do wody idealnie sprawdzi się w hotelach, restauracjach, cateringu czy lokalach samoobsługowych• Warnik wymaga bezpośredniego podłączenia do sieci wody
• Urządzenie posiada system automatycznego napełniania, który pozwala na zwiększenie komfortu użytkowania
• Wyposażony w 4 nóżki z ABS
• Wyjmowana tacka ociekowa, wykonana ze stali nierdzewnej i tworzywa
• Prosta konstrukcja warnika ułatwia czyszczenie urządzenia i utrzymanie w czystości
• Wszystkie komponenty mające kontakt z żywnością spełniają wszystkie normy HACCP
• Termiczny zawór bezpieczeństwa pozwala na zabezpieczenia sprzętu przed przegrzaniem
• Lampki kontrolne wskazujące napełnianie i podgrzewanie wody przez warnik
• Możliwość elektronicznego regulowania temperatury wody w zakresie 30-98ºC
• Obudowa wykonana ze stali powlekanej
• Wymagane podłączenie miękkiej wody
• Zaleca się stosowanie zmiękczacza do wody, który zapobiega osadzaniu się kamienia w warniku
Parametry techniczne:
• Wymiary [mm]: 180x360x625
• Moc [kW]: 2,5
• Zasilanie [V]: 230
• Pojemność zbiornika [l]: 10
• Wydajność [l/h]: 35
• Podłączenie do sieci wody: TAK
W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.