Cena netto:
9,00 zł 10,00 zł 10,00 zł
Cena brutto:
11,07 zł 12,30 zł 12,30 zł
Dostępność: 14 dni
Koszt dostawy: od 22,00 zł
W koszyku

Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!

33 5000 555 sklep@gastromania.pl Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00
Informacje:
wysokość 160 mm
średnica: 87 mm
pojemność: 0.46 l
ilość w komplecie: 12 szt.
materiał: szkło
cena za: sztukę

Szklanka 460 ml | ARCOROC, Granity - Opis:

Szklanka o pojemności 460 ml marki Arcoroc to przedstawiciel kolekcji Granity. Linia charakteryzuje się solidnym wykonaniem, grubym szkłem oraz wytrzymałością zapewnioną dzięki szkłu hartowanemu. Świetnie sprawdzi się przy podawaniu koktajli i drinków muddlerowanych, a dzięki sporej pojemności znajdzie zastosowanie w każdych rękach. Szklanka skierowana jest do gwiazdkowych hoteli i restauracji, jak również do topowych klubów i barów. Idealnie nadaje się również jako prezent na ślub. Szklanka Granity 460 ml 03126 dystrybuowana jest na terenie Polski przez sekcję Dajar HoReCa, której jesteśmy oficjalnym partnerem i przedstawicielem w segmencie wyposażenia restauracyjno-hotelowego. Naczynie pakowane po 12 sztuk. Cena prezentowana na stronie dotyczy jednej sztuki.
Szklanka 460 ml | ARCOROC, Granity - Opinie:
Tylko osoby które kupiły dany produkt mogą dodawać opinie.
Szklanka 460 ml | ARCOROC, Granity - Zwroty i reklamacje:

W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.

Elektroniczny formularz reklmacyjny

Druk reklamacyjny