Stanowisko kasowe zewnętrzne prawe, płyta wierzchnia ze stali nierdzewnej | STALGAST, ST 135
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
długość | 1400 mm |
szerokość | 735 mm |
wysokość | 880 mm |
materiał: | stal nierdzewna |
blat: | stal nierdzewna |
Stanowisko kasowe zewnętrzne prawe, płyta wierzchnia ze stali nierdzewnej | STALGAST, ST 135 - Opis:
Stanowisko kasowe zewnętrzne prawe produkcji firmy Stalgast o indeksie ST135141 z płytą wierzchnią wykonaną ze stali nierdzewnej. Produkt stanowi idealne rozwiązanie ekonomiczne dla ciągów wydawczych, wydawek, bufetów wykorzystywanych w profesjonalnych kuchniach, pizzeriach, restauracjach, hotelach oraz innych punktów gastronomicznych. Producent deklaruje, że produkt spełnia wszelkie wymagania dotyczące bezpieczeństwa i zdrowia w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością zgodnie z rozporządzeniem 1935/2004 PE.Nasza firma jest w stanie zaprojektować, dostarczyć, zamontować i serwisować dowolny ciąg wydawczy według wytycznych klienta i Sanepidu. W przypadku nietypowych oczekiwań odnośnie ciagów wydawczych obejmujących wiele mebli, urządzeń, indywidualną zabudowę drewnianą, drewnopodobną z tworzywa lub stali nierdzewnej o unikalnej kolorystyce - zapytaj naszego pracownika. Jesteśmy w stanie dostarczyć ciągi z blatami granitowymi lub nierdzewnymi a także wyposażenie całych pomieszczeń w meble technologiczne i urządzenia gastronomiczne.W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.