Filiżanka do kawy 200 ml, szara porcelana | RAK, Shale
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
pojemność: | 0.2 l |
ilość w komplecie: | 12 szt. |
materiał: | porcelana |
kolor: | szary |
cena za: | sztukę |
element zastawy: | filiżanka |
Filiżanka do kawy 200 ml, szara porcelana | RAK, Shale - Opis:
Filiżanka o pojemności 200 ml z linii Shale, produkcji firmy RAK z Emiratów Arabskich to przedstawicielka nowoczesnego stylu. Prosty kształt filiżanki nadaje elegancji, a szary kolor przełamuje schemat nudnej, białej porcelany. Kształt filiżanki pozwoli cieszyć się aromatem kawy. Filiżanka do kawy dedykowana jest do nowoczesnych restauracji oraz hoteli. Wykonana jest z 100% bezołowiowej porcelany, a nowoczesne technologie wykorzystane przy produkcji linii Shale poprawiają jakość porcelany, aby służyła przez lata. Filiżanka do kawy 200 ml R-SH116CU20-12 dystrybuowana jest na terenie Polski przez firmę TOM-GAST, której jesteśmy oficjalnym i autoryzowanym partnerem i przedstawicielem w segmencie wyposażenia stołu oraz bufetu w obiektach restauracyjnych oraz hotelowych. Towar sprzedawany jest po 12 sztuk. Cena netto za 1 sztukę. UWAGA! Zapytaj o gwarancję na obtłuczenia - wiele elementów porcelany RAK posiada gwarancję na wyszczerbienia krawędzi. Dodatkowo każda linia znajduje się w produkcji przez min. 10 lat, co umożliwia stały dobór elementów oraz ich uzupełnienie w razie stłuczeń.W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.