Garnek żeliwny emaliowany, 4,4 l, czerwony, 365x290x115 mm | HENDI, 626849
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
długość | 363 mm |
szerokość | 222 mm |
wysokość | 110 mm |
pojemność: | 4 l |
materiał: | żeliwo |
powierzchnia: | emalia |
kształt: | owalny |
kod EAN: | 8711369626849 |
Garnek żeliwny emaliowany, 4,4 l, czerwony, 365x290x115 mm | HENDI, 626849 - Opis:
• Nagrzewa się równomiernie od dna po brzegi• Energooszczędny - żeliwo świetnie magazynuje ciepło
• Pokrywa zaprojektowana by utrzymywać wilgoć w długo gotowanych potrawach
• Emaliowany by zredukować przywieranie i ułatwić mycie
• Stylowy design: czerwony gradient i czarne wnętrze
Garnek żeliwny firmy HENDI jest najlepszy do przyrządzania dań jednogarnkowych, szczególnie tych wymagających długiej, równomiernej obróbki cieplnej bez przywierania. Jest wielofunkcyjny, gdyż sprawdzi się do gotowania, duszenia, smażenia, a także do zapiekania w piecu. Doskonale wydobywa smak potraw i zachowuje ich ciepło na dłuższy czas niż tradycyjne garnki.
Wykonany w całości z żeliwa, pokryty emalią.
Pokrywa z wypustkami po wewnętrznej stronie, które sprawiają, że krople wody (para wodna) opadają z powrotem, utrzymując wilgotność i aromatyczność potraw.
Przystosowany do wszystkich typów źródeł ciepła, w tym indukcji.
Nie nadaje się do mycia w zmywarce.
Dostępny w kilku rozmiarach; najmniejszy sprawdzi się również jako naczynie do serwowania potraw (kod: 626856).
W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.