Porcelanowy wazonik, ręcznie zdobiony 12,5 cm | CHURCHILL, Stonecast Duck Egg Blue
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
wysokość | 125 mm |
ilość w komplecie: | 6 szt. |
materiał: | porcelana |
kolor: | jasnoniebieski |
cena za: | sztukę |
element zastawy: | wazon |
gwarancja na obtłuczenia: | nie |
Porcelanowy wazonik, ręcznie zdobiony 12,5 cm | CHURCHILL, Stonecast Duck Egg Blue - Opis:
Porcelanowy wazonik o wysokości 12,5 cm, angielskiego producenta Churchill z serii Stonecast Duck Egg Blue to przedstawiciel linii Stonecast, będącej sprzedażowym hitem ostatnich lat w Polsce jak i na świecie. Klasyczny kształt, delikatny, niebieski kolor ze złotym rantem z nakrapianiem sprawią, że zastawiony przez Ciebie stół przyciągnie uwagę i zachwyci Twojego klienta, podkreślając kunszt lokalu. Klasyczny wazonik Stonecast Duck Egg Blue nawiązuje do rustykalnej stylistyki lat 50 i 60 XX wieku z ręcznie wykonywanymi dekoracjami, skierowany jest do prestiżowych restauracji, hoteli oraz innych wykwintnych lokali gastronomicznych. Świetnie sprawdzi się również w roli prezentu. Zdobiony wazonik Stonecast Duck Egg Blue 125 mm 219948 dystrybuowany jest na terenie Polski przez firmę Dajar, której jesteśmy oficjalnym przedstawicielem w segmencie HoReCa. Naczynie pakowane po 6 sztuk. Cena prezentowana na stronie dotyczy jednej sztuki.W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.