Dystrybutor wody gorącej, zimnej i gazowanej 55 l/h | MIJAR, MultiPro HCG 50
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
temperatura maksymalna: | 98 °C |
panel dotykowy: | tak |
Dystrybutor wody gorącej, zimnej i gazowanej 55 l/h | MIJAR, MultiPro HCG 50 - Opis:
Rodzaj podawanej wody:- woda gorąca (55 l/h)
- woda zimna (50 l/h)
- woda zimna gazowana (50 l/h)
• Stylowy kran z panelem dotykowym
• Instalacja podblatowa - funkcja oszczędzania miejsca
• 98°C - stała temperatura gorącej wody od pierwszego kubka
• Kontrola nadmiernego wrzenia
• Funkcja bezpieczeństwa zapobiegająca przypadkowemu dozowaniu wrzącej wody
• Automatyczne oszczędzanie energii po 2 godzinach nieużywania
• Status gotowości warnika do pracy pokazywany jest za pomocą oświetlenia na panelu: GOTOWY | NAGRZEWANIE | TRYB OSZCZĘDZANIA ENERGII
MultiPro to w ciągu godziny:
- 215 kubków wody gorącej 98°C
- Do 100 litrowych karafek ze świeżą zimną gazowaną wodą
- System MultiPro jest połączeniem podblatowego warnika z dystrybutorem wody zimnej i gazowanej, może dostarczyć: wodę zimną, gazowaną i gorącą.
ZALECANE SYSTEMY FILTRACYJNE: filtr: AP400 + Digiflow 1.7
System MultiPro to kompletny system, zawierający warnik, dystrybutor, okapnik, wylewkę Multi Touch. (Klient powinien jedynie dokupić butlę z gazem, reduktor gazu oraz system filtracyjny).
W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.