Cena netto:
6,39 zł 7,10 zł 7,10 zł
Cena brutto:
7,86 zł 8,73 zł 8,73 zł
Dostępność: 14 dni
Koszt dostawy: od 22,00 zł
W koszyku

Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!

33 5000 555 sklep@gastromania.pl Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00
Informacje:
ilość w komplecie: 12 szt.
materiał: szkło
cena za: sztukę

Kubek transparentny 260 ml | PASABAHCE, Vela - Opis:

Kubek transparentny o pojemności 260 ml tureckiego producenta Pasabahce to przedstawiciel kolekcji Vela, charakteryzującej się tradycyjnym, smukłym kształtem. Pogrubione dno oraz praktyczny uchwyt w intrygującym kształcie przyciągają uwagę. Kubek transparentny skierowany jest do wszelakich bistr, hosteli, zajazdów oraz restauracji, jak również do casualowych kawiarni, barów i lokali gastronomicznych. Idealny również do użytku w gospodarstwie domowym. Kubek transparentny Vela 260 ml 64397 dystrybuowany jest na terenie Polski przez sekcję Dajar HoReCa, której jesteśmy oficjalnym partnerem i przedstawicielem w segmencie wyposażenia restauracyjno-hotelowego. Naczynie pakowane po 12 sztuk. Cena prezentowana na stronie dotyczy jednej sztuki.
Kubek transparentny 260 ml | PASABAHCE, Vela - Opinie:
Tylko osoby które kupiły dany produkt mogą dodawać opinie.
Kubek transparentny 260 ml | PASABAHCE, Vela - Zwroty i reklamacje:

W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.

Elektroniczny formularz reklmacyjny

Druk reklamacyjny