Nóż do pieczywa / twardych produktów o długości 25 cm | TOM-GAST, PrimeLine
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
długość | 250 mm |
materiał: | stal chromowo-molibdenowa |
Nóż do pieczywa / twardych produktów o długości 25 cm | TOM-GAST, PrimeLine - Opis:
Nóż do pieczywa / twardych produktów o długości 25 cm od Tom-Gast wykonany z najwyższej jakości stali chromowo-molibdenowej, które dodatkowo było hartowane. Najnowocześniejszy, zaawansowany proces hartowania próżniowego, zapewnia długą żywotność i niezwykłą ostrość noża. Samo narzędzie posiada ergonomiczny, antypoślizgowy uchwyt z wykończeniem Sanitized Silver – zawierający jony srebra, które trwale i niezawodnie redukują rozprzestrzenianie bakterii i ryzyko zakażenia. Można myć w zmywarkach, jednak aby otrzymać ostrze w doskonałym stanie, zalecamy czyszczenie ręczne. Ostrze powinno być regularnie szlifowane za pomocą ostrzenia stali, dzięki czemu można cieszyć się ostrością noża przez długi czas. Do tego celu zalecamy ostrzałki Chef’sChoice. Nóż do pieczywa / twardych produktów o długości 25 cm od Tom-Gast T-2500-25 dystrybuowany jest na terenie Polski przez firmę TOM-GAST, której jesteśmy oficjalnym partnerem i przedstawicielem w segmencie profesjonalnego wyposażenia restauracyjnego i cateringowego. Cena prezentowana na stronie dotyczy jednej sztuki.W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.