Taca prostokątna z porcelany 21,8x10,5x2,3 cm | HENDI, Bark
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
długość | 218 mm |
szerokość | 105 mm |
wysokość | 23 mm |
ilość w komplecie: | 1 szt. |
materiał: | porcelana |
kolor: | biały |
cena za: | sztukę |
element zastawy: | półmisek |
gwarancja na obtłuczenia: | nie |
kod EAN: | 8711369785546 |
Taca prostokątna z porcelany 21,8x10,5x2,3 cm | HENDI, Bark - Opis:
Porcelanowa taca, o numerze katalogowym 785546, produkcji znanej i cenionej przez profesjonalistów na całym świecie firmy Hendi, oferującej kompleksowe wyposażenie gastronomii i kuchni, o długości 21,8 centymetra, wysokości 2,3 centymetra oraz szerokości 10,5 centymetra. Wykonana w całości z wysokogatunkowej białej porcelany, posiadającej najwyższą odporność na urazy mechaniczne takie jak zadrapania, zarysowania czy obtłuczenia, ale także na szoki temperaturowe. Jest to najodporniejszy typ porcelany dostępny na rynku, wytrzymujący temperatury nawet do 600 stopni Celsjusza, co gwarantuje długotrwałość produktu oraz jego niezawodność. Tace Hendi 785546 dzięki swojemu unikalnemu wzornictwu, doskonale podkreślają walory estetyczne podawanych potraw. Naczynia mogą być piętrowane, umieszczane w kuchenkach mikrofalowych oraz zmywane w zmywarkach. Stanowią doskonałe rozwiązanie dla kuchni hotelowych, domowych jak i dla jadłodajni czy restauracji.W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.