Cena netto:
11,43 zł 12,70 zł 12,70 zł
Cena brutto:
14,06 zł 15,62 zł 15,62 zł
Dostępność: 48 godzin
Stan magazynowy: 5-9 szt.
Koszt dostawy: od 22,00 zł
W koszyku

Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!

33 5000 555 sklep@gastromania.pl Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00
Informacje:
długość 165 mm
szerokość 88 mm
wysokość 74 mm
pojemność: 0.17 l
ilość w komplecie: 6 szt.
materiał: szkło
cena za: sztukę

Pucharek szklany na lody 170 ml | PASABAHCE, Gondol - Opis:

Pucharek szklany na lody 170 ml produkcji tureckiej firmy Pasabahce to naczynie do serwowania deserów, lodów w gałkach oraz innej formie a także galaretek. Naczynie doskonale sprawdzi się w cukierniach, restauracjach, domach weselnych oraz innych lokalach gastronomicznych. Pucharek deserowy Pasabahce Gondol 64509 dystrybuowany jest na terenie Polski przez sekcję Dajar HoReCa, której jesteśmy oficjalnym partnerem i przedstawicielem w segmencie wyposażenia stołu dla działalności restauracyjnej, cukierniczej i cateringowej. Naczynie pakowane po 6 sztuk. Cena prezentowana na stronie dotyczy jednej sztuki.
Pucharek szklany na lody 170 ml | PASABAHCE, Gondol - Opinie:
Tylko osoby które kupiły dany produkt mogą dodawać opinie.
Pucharek szklany na lody 170 ml | PASABAHCE, Gondol - Zwroty i reklamacje:

W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.

Elektroniczny formularz reklmacyjny

Druk reklamacyjny