Witryna chłodnicza odpowiednia do sklepów i supermarketów, drzwi przesuwne | JUKA, Varna 250/80 DP
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
długość | 2500 mm |
szerokość | 780 mm |
wysokość | 2000 mm |
moc całkowita: | 3.6 kW |
napięcie: | 230 V |
temperatura minimalna: | 2 °C |
temperatura maksymalna: | 8 °C |
waga: | 540 kg |
ilość półek: | 5 szt. |
ilość drzwi: | 4 szt. |
materiał: |
|
rodzaj drzwi: | suwane |
rozmrażanie: | automatyczne |
półki przestawne: | tak |
wentylator: | tak |
drzwi przeszklone: | tak |
wyświetlacz: | tak |
kod EAN: | 5708181706616 |
Witryna chłodnicza odpowiednia do sklepów i supermarketów, drzwi przesuwne | JUKA, Varna 250/80 DP - Opis:
• wentylowane chłodzenie• przesuwane szklane drzwi z szarą ramą
• wbudowany agregat
• cyfrowy termostat
• automatyczne odszranianie
• automatyczne odparowanie kondensatu
• 5 chłodzonych regulowanych półek
• półka barierowa z pleksi - 2 górne rzędy
• szyny na etykiety cenowe
• chłodzona powierzchnia ekspozycyjna
• oświetlenie LED górnej i bocznej części witryny - kolor biały zimny
• izolowane szkło lub pełne panele boczne
JUKA Varna to bardzo popularna witryna chłodnicza. Dzięki przeszklonym drzwiom i wielu opcjom kolorystycznym nadaje się do każdego sklepu. Regulowane półki zapewniają idealne rozplanowanie powierzchni ekspozycyjnej w zależności od potrzeb.
W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.