Słoik o pojemności 1750 ml – komplet 4 sztuk | WECK, Tulip
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
średnica: | 100 mm |
pojemność: | 1750 l |
ilość w komplecie: | 4 szt. |
materiał: | szkło hartowane |
kolor: | przeźroczysty |
cena za: | komplet |
pokrywa w komplecie: | nie |
Słoik o pojemności 1750 ml – komplet 4 sztuk | WECK, Tulip - Opis:
Słoik znanej marki Weck o numerze katalogowym WE-738-100, średnicy 10 cm i pojemności 1750 ml. Stanowić będzie ozdobę każdego stołu zarówno w lokalu gastronomicznym, jak również tego w zaciszu domowym a dzięki swojej funkcjonalności znajdzie wiele zastosowań w każdej kuchni. W słoikach można serwować mini przekąski, sałatki, desery a po dokupieniu uszczelki, pokrywki i zacisków także pasteryzować przetwory. Cechy produktu: ciekawy design, wykonanie z wysokiej jakości szkła, odporność na obicia i szok termiczny. Słoiki sprzedawane są tylko w opakowaniach zbiorczych po 4 sztuki. Cena podana na stronie jest ceną za komplet 4 sztuki, słoików. Można je myć w zmywarkach. Sprawdzi się jako wielorazowe, gustowne i niebanalne naczynie do deserów, sałatek, dań głównych oraz jako opakowanie do hermetycznego przechowywania suchych składników i produktów gotowych. Naczynia WECK odporne są na zamrażanie lub wyparzanie w różnych urządzeniach gastronomicznych. Szklane słoiki i butelki WECK od ponad 100 lat są synonimem tradycji i najwyższej jakości. Proces wekowania swoją nazwę zawdzięcza właśnie unikalnemu projektowi słoików stworzonemu w 1900 roku przez Johanna Wecka.
W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.