Cena netto: 117,00 zł
Cena brutto: 143,91 zł
Dostępność: 14 dni
Koszt dostawy: od 22,00 zł
W koszyku

Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!

33 5000 555 sklep@gastromania.pl Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00
Informacje:
pojemność: 5 l
ilość w komplecie: 4 szt.

Nieżelowy środek do mycia i pielęgnacji powierzchni w sanitariatach 5 l | DOLPHIN, SANI Dry - Opis:

Zastosowanie:
Do codziennego mycia i pielęgnacji wszelkich urządzeń oraz powierzchni podłogowych i ściennych w sanitariatach – muszli klozetowych / pisuarów / bidetów / armatury / glazury podłogowej i ściennej oraz powierzchni z tworzyw sztucznych. Posiada Atest PZH – Świadectwo Jakości Zdrowotnej HŻ.

Sposób użycia:
Koncentrat rozprowadzić na powierzchni sanitariatu / obficie spłukać wodą po krótkiej chwili / nie stosować koncentratu na powierzchniach chromowanych i emaliowanych / roztwór roboczy przygotować w rozcieńczeniu zgodnie z podanymi powyżej zakresami.

Zalety: Atest HŻ. Nowa wzmocniona formuła!
• myje i pielęgnuje wszelkie powierzchnie w sanitariatach
• usuwa wodne nacieki kamienne, rdzawe i organiczne
• bezpieczny do wszelkich powierzchni w rozcieńczeniu
• zapewnia świeży zapach po użyciu
Nieżelowy środek do mycia i pielęgnacji powierzchni w sanitariatach 5 l | DOLPHIN, SANI Dry - Opinie:
Tylko osoby które kupiły dany produkt mogą dodawać opinie.
Nieżelowy środek do mycia i pielęgnacji powierzchni w sanitariatach 5 l | DOLPHIN, SANI Dry - Zwroty i reklamacje:

W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.

Elektroniczny formularz reklmacyjny

Druk reklamacyjny