Cena netto: 260,08 zł
Cena brutto: 319,90 zł
Dostępność: 14 dni
Koszt dostawy: od 22,00 zł
W koszyku

Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!

33 5000 555 sklep@gastromania.pl Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00
Informacje:
pojemność: 5 l
ilość w komplecie: 4 szt.

Kwaśny płyn do usuwania osadów kamiennych i mineralnych 5 l | DOLPHIN, DESCALER - Opis:

Zastosowanie:
Do gruntownego doczyszczania i usuwania osadów kamiennych i mineralnych oraz rdzy z powierzchni – kotłów i wyparzarek / zmywarek / bojlerów / czajników i ekspresów do kawy / grzałek elektrycznych / żelazek oraz innych powierzchni kwasoodpornych Zachować szczególną ostrożność na powierzchniach metali kolorowych typu miedź lub brąz.

Sposób użycia:
Stosować zgodnie z podanymi powyżej zakresami, w zależności od stopnia osadu / na uporczywe osady stosować koncentrat / po użyciu bardzo dokładnie i obficie przepłukać wodą.

Zalety:
• doskonale usuwa naloty i osady organiczne
• wysoce skuteczny nawet przy niskich stężeniach
• bezpieczny dla powierzchni kwasoodpornych
• posiada neutralny i niedrażniący zapach
Kwaśny płyn do usuwania osadów kamiennych i mineralnych 5 l | DOLPHIN, DESCALER - Opinie:
Tylko osoby które kupiły dany produkt mogą dodawać opinie.
Kwaśny płyn do usuwania osadów kamiennych i mineralnych 5 l | DOLPHIN, DESCALER - Zwroty i reklamacje:

W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.

Elektroniczny formularz reklmacyjny

Druk reklamacyjny