Promocja
Bestseller
Cena netto:
8,10 zł 9,00 zł 9,00 zł
Cena brutto:
9,96 zł 11,07 zł 11,07 zł
Dostępność: 24 godziny
Stan magazynowy: 10-24 szt.
Koszt dostawy: od 22,00 zł
W koszyku

Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!

33 5000 555 sklep@gastromania.pl Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00
Informacje:
ilość w komplecie: 12 szt.
materiał: szkło
cena za: sztukę

Szklanka do latte 260 ml | PASABAHCE, Colombian - Opis:

Szklanka do latte o pojemności 260 ml tureckiego producenta Pasabahce to przedstawiciel kolekcji Colombian. Klasyczny, prosty kształt, pogrubione dno oraz przejrzyste szkło, z którego jest wykonana, idealnie podkreślą kolory poszczególnych warstw serwowanej kawy. Szklanka do latte przeznaczona jest do wszelakich hoteli, bistr, restauracji oraz casualowych kawiarni, barów i lokali gastronomicznych. Odnajdzie się również w gospodarstwie domowym. Szklanka do latte Colombian 260 ml 64513 dystrybuowana jest na terenie Polski przez sekcję Dajar HoReCa, której jesteśmy oficjalnym partnerem i przedstawicielem w segmencie wyposażenia restauracyjno-hotelowego. Naczynie pakowane po 6 sztuk. Cena prezentowana na stronie dotyczy jednej sztuki.
Szklanka do latte 260 ml | PASABAHCE, Colombian - Opinie:
Tylko osoby które kupiły dany produkt mogą dodawać opinie.
Szklanka do latte 260 ml | PASABAHCE, Colombian - Zwroty i reklamacje:

W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.

Elektroniczny formularz reklmacyjny

Druk reklamacyjny