Cena netto:
4,14 zł 4,60 zł 4,60 zł
Cena brutto:
5,09 zł 5,66 zł 5,66 zł
Dostępność: 14 dni
Koszt dostawy: od 22,00 zł
W koszyku

Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!

33 5000 555 sklep@gastromania.pl Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00
Informacje:
wysokość 161 mm
średnica: 74 mm
pojemność: 0.485 l
ilość w komplecie: 6 szt.
materiał: szkło
cena za: sztukę

Szklanka wysoka 485 ml | PASABAHCE, Istanbul - Opis:

Szklanka wysoka o pojemności 485 ml marki Pasabahce to przedstawiciel kolekcji Istanbul. Przyciąga uwagę profesjonalną jakością wykonania oraz prostym, regularnym kształtem. Dodatkowe atuty to niska cena i grube dno. Szklanka wysoka przeznaczona jest do restauracji i hoteli oraz do niezobowiązujących lokali, klubów i barów. Znajdzie zastosowanie w gospodarstwie domowym oraz podczas eventów cateringowych. Szklanka wysoka Istanbul 485 ml 64606 dystrybuowana jest na terenie Polski przez sekcję Dajar HoReCa, której jesteśmy oficjalnym partnerem i przedstawicielem w segmencie wyposażenia restauracyjno-hotelowego. Naczynie pakowane po 6 sztuk. Cena prezentowana na stronie dotyczy jednej sztuki.
Szklanka wysoka 485 ml | PASABAHCE, Istanbul - Opinie:
Tylko osoby które kupiły dany produkt mogą dodawać opinie.
Szklanka wysoka 485 ml | PASABAHCE, Istanbul - Zwroty i reklamacje:

W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.

Elektroniczny formularz reklmacyjny

Druk reklamacyjny