Dystrybutor lodów gałkowych z wentylowanym chłodzeniem i zakrzywioną szybą | TEFCOLD, FIJI 7
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
długość | 1354 mm |
szerokość | 630 mm |
wysokość | 1247 mm |
moc całkowita: | 0.9 kW |
napięcie: | 230 V |
temperatura minimalna: | -18 °C |
temperatura maksymalna: | -14 °C |
waga: | 110 kg |
ilość pizz: | 7 szt. |
materiał: |
|
kolor: | biały |
rozmrażanie: | automatyczne |
pojemniki w komplecie: | nie |
wentylator: | tak |
wyświetlacz: | tak |
Dystrybutor lodów gałkowych z wentylowanym chłodzeniem i zakrzywioną szybą | TEFCOLD, FIJI 7 - Opis:
• w pełni automatyczna praca
• wentylowane chłodzenie
• zaokrąglona przednia szyba
• wewnętrzne oświetlenie LED z wyłącznikiem
• cyfrowy termostat i wyświetlacz temperatury
• tylna pokrywa na zawiasach
• odpowiedni do pojemników GN (brak w zestawie)
• kółka
Szukasz wysokiej jakości dystrybutora lodów gałkowych, który nie zajmie zbyt wiele miejsca w Twojej małej kawiarni lub sklepie? Już nie musisz, kup model FIJI. Ten dystrybutor lodów gałkowych jest wyposażony w wentylowane chłodzenie, które jest idealne do utrzymania odpowiedniej jakości i konsystencji lodów.
Dystrybutory Fiji są oczywiście przystosowane do standardowych pojemników na lody GN 360x165x120 mm (brak w zestawie). Dzięki głębokości wynoszącej zaledwie 630 mm, ten dystrybutor do lodów jest kompaktowy i idealny do mniejszych przestrzeni. Ponadto jest wyposażony w kółka ułatwiające przemieszczanie, wewnętrzne oświetlenie LED i praktyczne tylne drzwi na zawiasach, które zapewniają optymalną higienę i utrzymują idealną temperaturę lodów.
W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.