Restauracyjny system przywoławczy, 210x130x40 mm | HENDI, 201633
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
długość | 210 mm |
szerokość | 130 mm |
wysokość | 40 mm |
materiał: | ABS |
wyświetlacz: | tak |
kod EAN: | 8711369201633 |
Restauracyjny system przywoławczy, 210x130x40 mm | HENDI, 201633 - Opis:
• Podniesienie jakości usług: natychmiastowe informowanie gości o możliwości odebrania swojego zamówienia• Optymalizacja pracy personelu: dyskretne przywoływanie kelnerów do kuchni po odbiór zamówień
• Bezbłędne i szybkie wydawanie zamówień
• 3 różne rodzaje powiadomień
• Jedna centrala obsługuje do 998 pagerów
Restauracyjny system przywoławczy firmy HENDI to idealne rozwiązanie dla food courtów, food trucków, kawiarni i stołówek, gdzie goście samodzielnie odbierają swoje zamówienia. Umożliwia szybką, bezprzewodową komunikację z gośćmi i eliminuje pomyłki w wydawaniu zamówień. Sprawdzi się również w restauracjach z obsługą kelnerską w celu optymalizacji pracy personelu.
Cyfrowe wyświetlacze na pagerach do oznaczania numeru zamówienia/stolika (programowalne numery od 001 do 998).
Kontroler z klawiaturą dotykową.
Antena wbudowana do kontrolera zapewniająca brak zakłóceń sygnału przez inne urządzenia.
3 tryby powiadomień: wibracje, sygnał dźwiękowy, sygnał świetlny LED.
Stosowanie kilku trybów powiadomień równocześnie - wszystkie wyłączane jednym kliknięciem.
Ładowanie z oszczędnością miejsca: piętrowanie pagerów na ładowarce.
Zasięg: 500 m.
Maks. liczba pagerów programowanych na 1 centralę: 998.W zestawie: centrala, 10 pagerów, stacja dokująca z zasilaczem.
Pagery również sprzedawane oddzielnie - 10 szt. (kod: 201640).
W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.