Korek aglomerowany, walcowy fi 24 x 38 mm - 20 szt. | BROWIN, 650220
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
wysokość | 38 mm |
średnica: | 24 mm |
waga: | 0.004 kg |
ilość w komplecie: | 20 szt. |
materiał: | korek |
kod EAN: | 5904816205787 |
Korek aglomerowany, walcowy fi 24 x 38 mm - 20 szt. | BROWIN, 650220 - Opis:
Są to tzw. korki naturalne, aglomerowane ( naturalny korek, pokruszony, a następnie uformowany w kształt walca ) o Ø 24 mm.Przy użyciu korkownicy, można nimi zakorkować każdą butelkę.
Zalecane korkownice:
- korkownica stojąca 507007
- korkownica trójramienna 507002
- korkownica dwuramienna 507001; 507006; 507008.
Użytkowanie:
Wszystkie rodzaje korków z korka należy odpowiednio przygotować do korkowania. Zaniechanie tej czynności może prowadzić do uszkodzenia korków lub korkownicy. W warunkach domowych korki wystarczy zanurzyć na ok. 3 min w gorącej wodzie lub umieścić pod przykryciem nad wrzątkiem. Dzięki temu będą one bardziej plastyczne, co ułatwi korkowanie butelek.
Uwaga:
Należy pamiętać, aby nie „nawilżać” korków zbyt długo, gdyż może to spowodować ich uszkodzenie.
Po zakorkowaniu, butelki powinny jedną dobę pozostać w pozycji pionowej. Pozwoli to na dopasowanie się korka do wewnętrznej ściany szyjki butelki. Następnie umieszczamy butelki w pozycji poziomej, co z kolei zapobiega wysuszaniu korka (wino „obmywa” korek) i zapewnia właściwą wymianę gazową między wnętrzem butelki, a otoczeniem. Po dwóch, trzech dniach należy sprawdzić czy korki nie przeciekają. Jeśli zauważymy wyciek, konieczne będzie wymienienie korka na nowy.
W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.