Pokruszone i prażone ziarna kakaowe - Nibsy, 20 kg karton | CALLEBAUT, NIBS-S-473
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
waga: | 20 kg |
Pokruszone i prażone ziarna kakaowe - Nibsy, 20 kg karton | CALLEBAUT, NIBS-S-473 - Opis:
Pokruszone i prażone ziarna kakaowe - Nibsy, 20 kg karton to czysty smak prażonego ziarna. Nibsy kakaowe to czysta esencja każdego ziarna. Po uprażeniu pełnych ziaren zostają one połamane. W procesie dokładnego przesiewania oddzielone zostają wszystkie łuski i pozostaje bardzo czysty i smaczny surowiec: Nibsy kakaowe Callebaut. Dzięki intensywnemu smakowi prażonego kakaowca i chrupiącej teksturze nibsy doskonale nadają się do nadawania tekstury deserom, a nawet pikantnym potrawom. Posyp nimi świeżo oblany wyrób, aby wzbogacić je o dodatkowy smak kakao. Dodane do karmelu (dobrze rozdrobnione) nibsy kakaowe pozwolą uzyskać wspaniały nugat. Można je też połączyć z czekoladowo-orzechową masą do pralin lub giandują, dając im tym samym dodatkowy smak i zaskakującą teksturę. Nibsy można też zapiekać w rogalikach, ciasteczkach i ciastach, a także posypywać nimi desery, lody i napoje podawane zaraz po przygotowaniu, aby nadać im więcej smaku i chrupkości. Nasi cukiernicy odradzają łączenie ich z kremowymi bazami oraz ganache’ami. Nibsy kakaowe mają tendencje do wchłaniania wilgoci i mogą rozmięknąć.W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.