Misa o pojemności 250 ml | RAK, Banquet
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
średnica: | 120 mm |
pojemność: | 0.25 l |
ilość w komplecie: | 12 szt. |
materiał: | porcelana |
kształt: | okrągły |
kolor: | kość słoniowa |
cena za: | sztukę |
element zastawy: | miska |
gwarancja na obtłuczenia: | tak |
Misa o pojemności 250 ml | RAK, Banquet - Opis:
Misa o pojemności 250 ml to jeden z elementów serii Banquet z kolekcji Ivoris, produkcji firmy RAK z Emiratów Arabskich. Ivoris cechuje się białymi naczyniami o delikatnym kremowym odcieniu. Ta seria będzie znakomicie prezentować się w każdej renomowanej restauracji, na dużych bankietach oraz przyjęciach weselnych gdzie prezentacja dania jest niezwykle istotna. Brak dodatkowych zdobień na porcelanie daje nam nieograniczone możliwości przy dopasowaniu zestawu do wystroju zarówno sali jak i stołu. Idealna szczególnie jako element bufetu, szwedzkiego stołu oraz zastawy na imprezy cateringowe. Misa o pojemności 250 ml R-BASB12-12 dystrybuowana jest na terenie Polski przez firmę Tomgast, której jesteśmy oficjalnym, autoryzowanym partnerem i przedstawicielem w segmencie wyposażenia stołu dla hoteli i restauracji oraz akcesoriów bankietowych i cateringowych. Cena prezentowana na stronie dotyczy jednej sztuki. Opakowanie zawiera 12 sztuk. Ta seria posiada gwarancję na wyszczerbienia.W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.