Perforowany pojemnik gastronomiczny GN 2/3 o pojemności 17 l | REDFOX, GNDU-2/3-200
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
długość | 352 mm |
szerokość | 325 mm |
wysokość | 200 mm |
pojemność: | 17 l |
temperatura minimalna: | -20 °C |
temperatura maksymalna: | 300 °C |
rozmiar GN: | GN 2/3 (354x325 mm) |
materiał: | stal nierdzewna |
Perforowany pojemnik gastronomiczny GN 2/3 o pojemności 17 l | REDFOX, GNDU-2/3-200 - Opis:
Perforowany pojemnik gastronomiczny o modelu GNDU - 2/3-200 ma wymiary: 35,2 cm długości, 32,5 cm szerokości oraz 20 cm wysokości. Artykuł ten posiada wiele użytecznych zalet — jest on odporny na niskie oraz wysokie temperatury, nawet w zakresie od -20 do 300 stopni Celsjusza, oraz daje możliwość stosowania pokryw ze stali nierdzewnej (także z uszczelką silikonową) oraz poliwęglanowych. Produkt o pojemności 17 l, znanego i cenionego producenta urządzeń gastronomicznych REDFOX na pewno znajdzie zastosowanie w restauracjach, kuchniach hotelowych, punktach gastronomicznych, bistro, pubach oraz pizzeriach. Pojemnik nierdzewny z perforacją o rozmiarze GN 2/3 (354x325 mm) wykonany został z najwyższej klasy materiału — stali nierdzewnej o grubości 0,8 mm co sprawia, iż naczynie jest wyjątkowo odporne na pracę podczas dużego obłożenia lokalu. Idelanie sprawdzi się do użytkowania w bemarach, piecach konwekcyjno-parowych, termosach gastronomicznych oraz szafach chłodniczych.W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.