Dyspenser pojedynczy do zimnych napojów, naturalnych soków 19 l, 320x400x700 mm | BRAS, TURIA
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
długość | 320 mm |
szerokość | 400 mm |
wysokość | 700 mm |
pojemność: | 19 l |
napięcie: | 230 V |
waga: | 23 kg |
wyświetlacz: | nie |
Dyspenser pojedynczy do zimnych napojów, naturalnych soków 19 l, 320x400x700 mm | BRAS, TURIA - Opis:
Dyspensery TURIA Line zostały zaprojektowane do chłodzenia i mieszania naturalnych napojów, takich jak naturalne soki owocowe, „horchata de chufa” czy mleko migdałowe.
Posiadają duży, okrągły, przeźroczysty, wstrząsoodporny pojemnik z poliwęglanu dopuszczony do kontaktu z żywnością.
Łopatka jest przeznaczona do mieszania napoju i zapobiegania tworzeniu się osadów lub osadów. Posiadają szafkę ze stali nierdzewnej.
Wyposażenie dodatkowo płatne:
- Elektroniczny termostat.
Bras to włoska marka oferująca swoim klientom dyspensery gorących i zimnych napojów, maszyny do lodów, smoothies oraz sorbetów. Ich urządzenia charakteryzują się jakością wykonania, wytrzymałością, intuicyjną obsługą oraz prostym i eleganckim dizajnem. Ważną cechą urządzeń Bras jest to, że zostały one wyprodukowane według koncepcji „look to drink”. Chodzi o to aby budowa dyspensera eksponowała znajdujący się w nim sok, mrożoną kawę, gorącą czekoladę czy sorbet w najatrakcyjniejszy dla klienta sposób.
W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.