Dyspenser potrójny do zimnych napojów, kremów, granity, sorbetów, 3x 2,8 l, 550x440x490 mm | BRAS, B-CUBE
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
długość | 550 mm |
szerokość | 440 mm |
wysokość | 490 mm |
pojemność: | 8.4 l |
moc całkowita: | 1.3 kW |
napięcie: | 230 V |
waga: | 54 kg |
wyświetlacz: | tak |
Dyspenser potrójny do zimnych napojów, kremów, granity, sorbetów, 3x 2,8 l, 550x440x490 mm | BRAS, B-CUBE - Opis:
Bras B-CUBE to nowoczesne urządzenie do przygotowywania i wydawania granity, sorbetów oraz zimnych kremów w Twojej kawiarni, lodziarni, hotelu lub restauracji.
Nowoczesna i innowacyjna, pozwala zaoferować swoim klientom zimne napoje oraz desery. Zaprojektowany z najwyższą dbałością o jakość, szczegóły i funkcjonalność. Zaskakująco kompaktowy i bardzo elegancki.
W zestawie do Bras B-CUBE znajdują się:
- Elektroniczny wyświetlacz temperatury;
- System oszczędzania energii zapobiegający kondensacji.
Opcje dodatkowo płatne:
- Grafika bez wersji wizualnej;
- Przednie oświetlenie, technologia LED;
- Grafika reklamowa.
Bras to włoska marka oferująca swoim klientom dyspensery gorących i zimnych napojów, maszyny do lodów, smoothies oraz sorbetów. Ich urządzenia charakteryzują się jakością wykonania, wytrzymałością, intuicyjną obsługą oraz prostym i eleganckim dizajnem. Ważną cechą urządzeń Bras jest to, że zostały one wyprodukowane według koncepcji „look to drink”. Chodzi o to aby budowa dyspensera eksponowała znajdujący się w nim sok, mrożoną kawę, gorącą czekoladę czy sorbet w najatrakcyjniejszy dla klienta sposób.
W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.