Cena netto:
4,95 zł 5,50 zł 5,50 zł
Cena brutto:
6,09 zł 6,77 zł 6,77 zł
Dostępność: 14 dni
Koszt dostawy: od 22,00 zł
W koszyku

Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!

33 5000 555 sklep@gastromania.pl Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00
Informacje:
wysokość 98 mm
średnica: 89 mm
pojemność: 0.31 l
ilość w komplecie: 6 szt.
materiał: szkło
cena za: sztukę

Szklanka niska 310 ml | PASABAHCE, Grande - Opis:

Szklanka niska o pojemności 310 ml marki Pasabahce to przedstawiciel kolekcji Grande. Niezwykłą trwałość i wytrzymałość zawdzięcza wykonaniu ze szkła hartowanego. Klasyczny kształt w połączeniu i ciekawym odcięciem pośrodku, dostępność w kilku rozmiarach oraz możliwość sztaplowania to największe zalety tej linii. Szklanka niska skierowana jest do restauracji i hoteli oraz do klubów, barów i lokali cateringowych. Świetnie sprawdzi się do codziennego użytku w gospodarstwie domowym. Szklanka niska Grande 310 ml 74620 dystrybuowana jest na terenie Polski przez sekcję Dajar HoReCa, której jesteśmy oficjalnym partnerem i przedstawicielem w segmencie wyposażenia restauracyjno-hotelowego. Naczynie pakowane po 6 sztuk. Cena prezentowana na stronie dotyczy jednej sztuki.
Szklanka niska 310 ml | PASABAHCE, Grande - Opinie:
Tylko osoby które kupiły dany produkt mogą dodawać opinie.
Szklanka niska 310 ml | PASABAHCE, Grande - Zwroty i reklamacje:

W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.

Elektroniczny formularz reklmacyjny

Druk reklamacyjny